مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

با درود و سپاس جواد واحدی مشاور تغذیه و رژیم درمانی به شماره نظام پزشکی ت-4458 و عضو رسمی انجمن تغذیه ایران ، انجمن چاقی امریکا(AOA)فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم
مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

با درود و سپاس جواد واحدی مشاور تغذیه و رژیم درمانی به شماره نظام پزشکی ت-4458 و عضو رسمی انجمن تغذیه ایران ، انجمن چاقی امریکا(AOA)فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم

تجرربه افراد موفق

خانم الف-حسینی

 

وزن قبل رژیم: 102


وزن پس از رژیم:67                                                                 کاهش وزن 35کیلو در مدت 9 ماه

 

خیلی ساده بنویسم که من خودم اصلا به رژیم و دکتر تغذیه اعتقاد نداشتم،چون اکثرا دیده بودم که با تجویز قرص و پودر و ...بیماران را ازاضافه وزن 


داشتن خلاص می کنند وهمین بیماران به بیماریهای دیگر از جمله معده درد و از بین رفتن پوست دچار می شوند اما یکی ازاقوام ما به مرور 


زمان وزن کم میکرد و چیزی نمیگفت تا این که بالاخره ازشپرسیدم و گفت که دکتر تغذیه میره و بعد از پرس و جو دربارهی دوره ی درمان به 


 نظرماومد مراحل درمان خوب انجام شده و با تغذیه مناسب و ورزش به وزن مناسب رسیده،این بود که تصمیمگرفتم خودم هم امتحان کنم


 از 4 مهر 95 شروع کردم و واقعا تو تصمیمی که گرفته بودم جدی بودم و هر دوره که پیش آقای دکتر میرفتم بیشتر از دوره یدرمان راضی


 بودم چون تقریبا همه چی می خوردم البته به اندازه مشخص و پیاده  رویهم داشتم و خیلی رعایتمی کردم  و در تاریخ 96/01/29 


به وزن مناسب رسیدم که آقایدکتر خیلی کمک بزرگی در این راه بودند.البته من پادردم خوب شد،چربیخونم پاییناومد،ریزش مو قبل رژیم


 داشتم به علت چربی بالا اما بعد رژیم قطع شد،سر درد هایمکرر داشتم که خدارو شکر به ماهی یک بار رسید و حدودا 4الی 5 نفر را  


هم معرفیکردم  پیش آقای دکتر رفتن که اونها هم راضی بودند.انشالله همیشه موفق وسربلند وسر افراز باشند.



جهت نوبت دهی با شماره تلفنهای مطب تماس بگیرید32225107-09128693864


آدرس مطب:کرج-خیابان شهید بهشتی-بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی-برج آرین-طبقه 7 واحد 19

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.